18 Ιουν 2014

Φόρος € 4.191,00 για άνεργη που έκανε το λάθος να δουλέψει ένα μήνα

Είμαι άνεργη εδώ και 16 μήνες όπως όλοι. Είναι τραγικό ότι πήγα να κάνω φορολογική δήλωση και μου βγήκε ένας φόρος 4.191,00€!

Αυτό γιατί έκανα το λάθος να δουλέψω για το έτος 2013 ένα μήνα με σύμβαση εξωτερικού συνεργάτη και μου έκοψαν απόδειξη δαπανών με παρακράτηση 20% .Το έσοδο μου ήταν 430,00€. Δεν είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και ποτέ δεν έχω κάνει έναρξη .
Και όχι, δεν έχει γίνει λάθος αυτός είναι ο φόρος για έναν άνεργο φέτος...

Δήλωσα ένα σπίτι 85 τ.μ. ένα αυτοκίνητο 998 κυβικά και εισόδημα 430,00€. Πάει λοιπόν και με φορολογεί πάνω στα τεκμήρια με 26%, συν 55% προκαταβολή φόρου και χωρίς το δικαίωμα να προσθέσω τις αποδείξεις για να μειωθεί ο φόρος μου. Με φορολογούν όπως έναν ελεύθερο επαγγελματία...
Και το τραγικό είναι ότι έναν ελεύθερο επαγγελματία τον αφήνει το σύστημα αν έχει μία σύμβαση με ένα εργοδότη ή αν έχει απόδειξη δαπανών μέχρι τρεις εργοδότες να πάει ως μισθωτός, δηλαδή με 22% και τις αποδείξεις του .
Εμένα όχι, γιατί δεν είμαι ελεύθερος επαγγελματίας...
Αν δεν είχα κάνει αυτή τη σύμβαση ο φόρος μου θα ήταν 530,00€.
Αυτά.
26% , 42 χρ. , Αττική

Δεν υπάρχουν σχόλια: