Λίγα πράγματα γράφτηκαν στο διαδίκτυο για τα διαφημιστικά κονδύλια των τραπεζών στα ΜΜΕ.
Σε γενικές γραμμές τα ποσά ήταν γνωστά, κανένας όμως δεν έθεσε το πραγματικό...
ερώτημα. Πως είναι δυνατόν να παίρνει μια εταιρεία ή ένα φυσικό πρόσωπο διαφήμιση από τράπεζες την ίδια στιγμή που τα ίδια φυσικά πρόσωπα και οι ίδιες εταιρείες δεν εξυπηρετούν τα δάνεια από τις τράπεζες που έχουν πάρει για προσωπικούς ή επενδυτικούς λόγους; Αυτό το ερώτημα δεν τέθηκε από κανένα.Δεν υποστηρίζουμε ότι όλες οι εταιρείες και όλα τα φυσικά πρόσωπα χρωστούν στις τράπεζες και δεν εξυπηρετούν τις δόσεις των δανείων τους, υπάρχουν όμως μερικές κραυγαλέες περιπτώσεις που βγάζουν... μάτι.Ως χαρακτηριστικότερα παραδείγματα αναφέρουμε τον ΔΟΛ, ΠΗΓΑΣΟΣ και τη μητρική εταιρεία του MEGA. Ο ΔΟΛ και η ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ, επί της
ουσίας
χρωστούν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στις τράπεζες, έχουν κηρύξει στάση
πληρωμών και δεν είναι σε θέση να αποπληρώσουν ούτε μια από τις δόσεις που
απομένουν.ερώτημα. Πως είναι δυνατόν να παίρνει μια εταιρεία ή ένα φυσικό πρόσωπο διαφήμιση από τράπεζες την ίδια στιγμή που τα ίδια φυσικά πρόσωπα και οι ίδιες εταιρείες δεν εξυπηρετούν τα δάνεια από τις τράπεζες που έχουν πάρει για προσωπικούς ή επενδυτικούς λόγους; Αυτό το ερώτημα δεν τέθηκε από κανένα.Δεν υποστηρίζουμε ότι όλες οι εταιρείες και όλα τα φυσικά πρόσωπα χρωστούν στις τράπεζες και δεν εξυπηρετούν τις δόσεις των δανείων τους, υπάρχουν όμως μερικές κραυγαλέες περιπτώσεις που βγάζουν... μάτι.Ως χαρακτηριστικότερα παραδείγματα αναφέρουμε τον ΔΟΛ, ΠΗΓΑΣΟΣ και τη μητρική εταιρεία του MEGA. Ο ΔΟΛ και η ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ, επί της
Πως είναι δυνατόν οι εταιρείες αυτές, αντί να έχουν μπει στα μαύρα κατάστιχα του Τειρεσία και στην μπλάκ λίστ όλων των τραπεζών, να εισπράττουν εκατομμύρια ευρώ από τις ίδιες τράπεζες που τους κυνηγούν για να εισπράξουν τα χρωστούμενα;
Σε αυτό το ερώτημα κανένας από τους αρμοδίους δεν πρόκειται να μας απαντήσει ποτέ, γι αυτό με την ευκαιρία της δημοσιοποίησης των στοιχείων με τα διαφημιστικά κονδύλια των τραπεζών θα επαναφέρουμε το ερώτημα μήπως και υπάρξει κάποια συγκεκριμένη απάντηση στο μέλλον.
Σ.Σ. : μια πολύ ενδιαφέρουσα στατιστική έρευνα για τα διαφημιστικά κονδύλια σε ΜΜΕ άνω των 200.000 ευρώ έχει κάνει σήμερα το thepressproject.gr. Μια ματιά στον πίνακα δίπλα θα σας δώσει μια πιο καθαρή εικόνα για το άθροισμα των διαφημιστικών κονδυλίων που έδωσαν οι τράπεζες μέσα στο 2015.
Πητή : Fimotro
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου