Μόνο βοηθητικός θα είναι ο ρόλος του βιβλίου κατά τη διδασκαλία των Θρησκευτικών στα σχολεία, όπως προκύπτει από το νέο διδακτικό πρόγραμμα που εφαρμόζει το υπουργείο Παιδείας σε όλες τις σχολικές βαθμίδες.Το βιβλίο θα είναι ένα βοηθητικό εργαλείο για τον εκπαιδευτικό ενώ θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και άλλα μέσα για να εμπλουτίζεται το μάθημα,
όπως λογοτεχνικά και φιλοσοφικά κείμενα, βίντεο, εικόνες, μουσική κ.ά.Σύμφωνα με όσα δήλωσε υψηλόβαθμο στέλεχος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ο δάσκαλος «απελευθερώνεται από την κηδεμονία του βιβλίου».Ενδεικτικό παράδειγμα είναι ότι στην Γ' Δημοτικού, στη θεματική ενότητα των γιορτών θα συζητούνται τα Χριστούγεννα, η γιορτή των Τριών Ιεραρχών, το Ρος Ασανά (η αρχή της χρονιάς για τους Εβραίους), το τέλος του Ραμαζανίου κλπ.
όπως λογοτεχνικά και φιλοσοφικά κείμενα, βίντεο, εικόνες, μουσική κ.ά.Σύμφωνα με όσα δήλωσε υψηλόβαθμο στέλεχος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ο δάσκαλος «απελευθερώνεται από την κηδεμονία του βιβλίου».Ενδεικτικό παράδειγμα είναι ότι στην Γ' Δημοτικού, στη θεματική ενότητα των γιορτών θα συζητούνται τα Χριστούγεννα, η γιορτή των Τριών Ιεραρχών, το Ρος Ασανά (η αρχή της χρονιάς για τους Εβραίους), το τέλος του Ραμαζανίου κλπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου