2 Νοε 2016

Άνθρωπος του Γύπα Polson και της αμαρτωλής Merrill Lynch ο νέος Πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς




Νέος Πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς στη θέση του Μιχάλη Σάλα, διοριστηκε ο  κ. Γεώργιος Χατζηνικολάου,ο οποίος έχει εργαστεί σε διεθνείς χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη και στη Διεθνή Ενωση Συμφωνιών Ανταλλαγής και Παραγώγων (ISDA) στο Λονδίνο, στην οποία μέχρι πρόσφατα ήταν αναπληρωτής
διευθύνων σύμβουλος και μέλος του διοικητικού της Συμβουλίου. Παλαιότερα, κατείχε υψηλές διοικητικές θέσεις στις αγορές παραγώγων και ομολογιακών τίτλων σε διάφορους διεθνείς τραπεζικούς οργανισμούς, όπως η αμαρτωλή Bank of America Merrill Lynch, η Dresdner Kleinwort Benson και η UBS στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη.

Επίσης, το Δ.Σ. της Τράπεζας Πειραιώς που ελέγχεται από τον "Γύπα" Πόλσον εξέλεξε τους κυρίους Σολομώντα Μπεράχα και Enrico Tommaso Cucchiani ως νέα μη εκτελεστικά μέλη, σε αντικατάσταση παραιτηθέντων μελών.

Ο νέος πρόεδρος του ομίλου Γεώργιος Χαντζηνικολάου, δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένος με την ευκαιρία που μου δίνεται να συνεισφέρω στη νέα πορεία της Τράπεζας Πειραιώς για έξοδο από την κρίση, αξιοποιώντας την εμπειρία και τεχνογνωσία που έχω αποθησαυρίσει σε όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας. Η Ελλάδα βρίσκεται, επί του παρόντος, σε ένα κομβικό σημείο και συνιστά τιμή για εμένα να ηγούμαι της μεγαλύτερης τράπεζας της χώρας. Επιπλέον, η θέση αυτή μου δίνει την ευκαιρία να ανταποδώσω αξία στη χώρα μου, έχοντας λάβει παλαιότερα τα οφέλη από τη φοίτησή μου στη δημόσια εκπαίδευση. Η Τράπεζα Πειραιώς έχει ανταποκριθεί αποτελεσματικά απέναντι στο εξαιρετικά δυσχερές περιβάλλον λειτουργίας της και έχω την πεποίθηση ότι ταυτόχρονα αναδεικνύονται σημαντικές ευκαιρίες να επωφεληθεί από την αξιόπιστη και πολύτιμη πελατειακή της ταυτότητα, έτσι ώστε να υποστηρίξει την αναδιάταξη της ελληνικής οικονομίας και την παραγωγή αξίας για τους μετόχους της σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα. Προσδοκώ να αποτελέσω μέρος της επιτυχούς πορείας της Τράπεζας Πειραιώς, μαζί με ένα ισχυρό Διοικητικό Συμβούλιο, μια ενισχυμένη εκτελεστική ομάδα και μαζί με όλο το αφοσιωμένο ανθρώπινο δυναμικό μας, προσηλωμένο στην επίτευξη των στόχων μας".

Η θητεία του νέου Προέδρου της μεγαλύτερης ελληνικής τράπεζας σε αμαρτωλούς φορείς του διεθνούς χρηματιστηριακού κεφαλαίου, κάθε άλλο παρά δείχνει να συμφωνέι με τις ως άνω ρομαντικά πατριωτικές δηλώσεις  του κυρίου Χατζηνικολάου.Αν ο ίδιος δεν εκτελέσει πιστά τις εντολές αυτών που τον διόρισαν στην επίζηλη θέση, δηλ. του Γύπα Τζών Πόλσον που ελέγχει την Τράπεζα, τότε το μέλλον του στη θέση αυτή είναι πολύ αβέβαιο.Το επόμενο διάστημα θα δείξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: