Μια ειδικής μορφής ληστεία στην πραγματική οικονομία.Μυστικός τζίρος 2 τρισ. δολαρίων στο Διαδίκτυο | |||
Ψεύτικες διαφημίσεις και χρήστες εκτοξεύουν μια ιστοσελίδα στην κορυφή του ιντερνετικού σύμπαντος με 19.000 δολ. | |||
Η μάχη για μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και περισσότερη δημοτικότητα στα social media έχει αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού. Το ποιοτικό περιεχόμενο, η καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα και η διαφήμιση ίσως να μην αρκούν πλέον για την κορυφή. Διότι κάποιοι άλλοι κάνουν κάτι πιο εύκολο και κυρίως πολύ πιο φθηνό: αγοράζουν επισκεψιμότητα! |
Ο νομπελίστας οικονομολόγος Πολ Κρούγκμαν είναι περισσότερο πολέμιος των πολιτικών λιτότητας παρά ποτέ. Μιλώντας στη βρετανική εφημερίδα «Γκάρντιαν» με την ευκαιρία της δεύτερης έκδοσης του βιβλίου του με τίτλο «Τελειώστε τώρα αυτήν την ύφεση» («End this depression now»), υποστηρίζει ότι η μάχη μεταξύ λιτότητας και ανάπτυξης θα συνεχίζεται μέχρι αυτοί που λαμβάνουν τις αποφάσεις στην Ευρώπη να καταλάβουν ότι η εμμονή στις μειώσεις των ελλειμμάτων αποτελούν «αυταπάτη» παρερμηνείας βασικών αρχών της οικονομίας. Ο Κρούγκμαν εξακολουθεί να θεωρεί πως η κρίση πρέπει να αντιμετωπιστεί με αύξηση δαπανών και όχι με περισσότερη λιτότητα.